FAQ

Welkom bij onze FAQ-pagina! Hier streven we ernaar om antwoorden te bieden op de meest gestelde vragen, zodat je snel en gemakkelijk de informatie kunt vinden die je zoekt. Of je nu nieuwsgierig bent naar onze mogelijkheden of iets anders, we hebben het hier voor je op een rijtje gezet. Mocht je geen antwoord op je specifieke vraag vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen!

Onze standplaats is Boxtel, dus we hebben ervoor gekozen om in de regio Eindhoven – ‘s-Hertogenbosch – Tilburg frietwagens te verzorgen.

Vanaf 15 kilometer buiten Boxtel hanteren we een transportvergoeding. Meer info over deze vergoeding vind je op de arrangementenpagina.

Nee! We zijn een eerlijke partij. Dat wil zeggen dat we geen verborgen kosten hebben. De prijzen die zijn vermeld op de arrangementenpagina zijn de juiste prijzen.

Soms krijgen we last-minute telefoontjes van klanten waarin ons wordt gevraagd een frietwagen te leveren, omdat de andere frietwagenverhuurder heeft afgezegd. Bij ons hoef je je daar geen zorgen om te maken: we doen wat we afspreken! Je ontvangt per e-mail een nette orderbevestiging!

Nee, je kunt niet telefonisch bij ons reserveren en/of om de beschikbaarheid vragen van onze wagens. Dit omdat we mensen die telefonisch reserveren geen voorrang willen geven op de mensen die een e-mail aan ons sturen.

Zo snel je een datum hebt van een feestje kun je het beste de frietwagen reserveren. Dit om teleurstelling te voorkomen.

Het aantal personen en het arrangement mag je altijd nog wijzigen.

Ja, dit doen we wel! Maar alleen aan bedrijven die zelf in de horeca/foodbranche actief zijn. Voor meer informatie kun je contact opnemen.

Ja, onze vermelde prijzen op de arrangementenpagina zijn inclusief 9% BTW.

De betaling vindt achteraf plaats middels factuur. Deze ontvang je van ons per e-mail. De betaaltermijn is 14 dagen.

Je mag tot één week voor uitvoerdatum kosteloos het aantal personen wijzigen. Let wel op: het aantal personen mag naar beneden maar voor 25% afwijken ten opzichte van het eerder opgegeven (verwachte) aantal personen.

  • Je zorgt ervoor dat er 1 stopcontact (220 volt) beschikbaar is. Dit hoeft geen aparte groep te zijn. De stroom is nodig voor een koeling, verlichting en afzuiging. De pannen werken op gas.
  • Het is fijn als er een plaats beschikbaar is om de frietwagen te plaatsen. Let er op dat het luik van de frietwagen ook open moet kunnen.
  • Zorg ervoor dat de frietwagen niet wordt geblokkeerd door gasten. De wagen dient namelijk ten alle tijden verreden te kunnen worden.

De afmetingen van de wagens zijn verschillend. We houden een gemiddelde afmeting aan van 5,50 meter lang en 2,20 meter breed. Houd bij de breedte wel rekening met het luik dat nog open moet.

Naast de kaassoufflé die we standaard aanbieden kunnen we voor de vegetariërs een aantal extra vegetarische snacks toevoegen aan de arrangementen. Geef dit tijdens het reserveren bij ons aan!

Jazeker! We beschikken over glutenvrije producten en ons frituurvet (waar we frietjes in bakken) is glutenvrij. Geef bij het reserveren aan dat je van deze extra service gebruik wil maken.

We blijven 1,5 uur op locatie. Uit ervaring weten we dat dit genoeg tijd is om iedereen te voorzien van voldoende eten!